Tänään jopa 30% alennusta julisteista.

 

Tilaus ja Toimitus
  • Miten pitkä toimitusaika on?

    Normaalisti tilaukset käsitellään ja lähetetään 2-3 arkipäivän aikana. Lisäksi toimitus asiakkaalle kestää yleensä 1-2 päivää. Kysynnän ollessa erityisen suurta esimerkiksi lomien, Black Fridayn, joulun ja uudenvuoden aikaan, kuljetusfirmoilla voi olla hieman pidempi toimitusaika varsinkin maaseutualueilla.

  • Paljonko toimitus maksaa?

    Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin yli 39 euron tilauksiin. Sitä halvemmissa tilauksissa toimitusmaksu on 4,90 euroa.

  • Mitä tapahtuu, jos en käy noutamassa tilaustani toimituspisteestä?

    Jos tuotetilaus palautuu meille koska asiakas ei käynyt noutamassa sitä, joudumme tällöin veloittamaan asiakkaalta 19.90 euroa. Summa toimii korvauksena käsittelykuluista ja edestakaisen rahdin maksamisesta. Kun asiakas on saanut sähköpostilla vahvistuksen että paketti on saapunut meille, tilauksen hyvittämistä edeltää 14 päivän odotusaika. Ylijäävä summa palautetaan asiakkaalle peruutus- ja palautussääntöjen mukaan.

  • Kuinka seuraan tilaustani?
    Kun tilaus on lähetetty, saat automaattisen sähköpostiviestin jossa on linkki tilauksen seurantaan. Jos seurantanumerosi ei toimi, ota yhteys asiakaspalveluun. Tilauksen etenemistä voi seurata siitä lähtien, kun kuljetusyhtiö on skannannut sen ensimmäisen kerran, joka yleensä tapahtuu noin kello 18 samana päivänä kun se on lähtenyt meiltä.
  • En saanut kuljetusyhtiöltä tekstiviestiä paketin saapumisesta. Mitä teen?

    Syynä voi olla, että annoit tilaamisen yhteydessä virheellisen puhelinnumeron. Ota yhteys asiakaspalveluun, jos et saa saapumisilmoitusta kuuden päivän kuluessa tilaamisesta.

  • Voinko peruuttaa tekemäni tilauksen?

    Voit peruuttaa tekemäsi tilauksen milloin vain ennen kuin tuotteen valmistaminen on alkanut. Yksilöllisten tuotteiden, kuten syntymäpäivätuotteiden kyseessä ollessa tilausta ei voi perua kun se on valmistettu. Esimerkiksi tavallisten julisteiden ja kehysten kohdalla asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruutusoikeus.

  • En löydä tilausvahvistusta. Mitä teen?

    Lähetämme aina tilausvahvistuksen sähköpostilla heti kun tilaus on tehty. Jos et saa tilausvahvistusta muutaman minuutin kuluessa, syynä voi olla että se on mennyt roskapostikansioosi, tai antamasi sähköpostiosoite voi olla virheellinen. Ota yhteys asiakaspalveluumme, jos et löydä tilausvahvistusta. Tarkistamme sitten onko tilaus tehty onnistuneesti, ja lähetämme tarvittaessa uuden tilausvahvistuksen.

  • Voinko muuttaa tilaustani?

    Valitettavasti jo tehtyyn tilaukseen ei voi tehdä muutoksia. Jos tilausta ei ole vielä käsitelty, sen voi kuitenkin vielä perua ja tehdä sen tilalle uuden tilauksen. Näissä tilanteissa voit olla yhteydessä asiakaspalveluun, ja saat sieltä apua.

  • Miten alennuskoodit toimivat?

    Alennuskoodit ovat näkyvillä maksusivulla. Voimassa olevat alennuskoodit näyttävät sen tuoman alennuksen, kun koodi aktivoidaan. Alennuskoodin tarjoama alennettu hinta lasketaan aina tuotteen normaalihinnasta. Alennuskoodia ei voi käyttää yhdessä muun alennuksen tai tarjouksen kanssa.

Palautukset ja Valitukset
  • Miten palautan tilaamani tuotteen?

    Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, täytä palautuslomake jonka löydät täältä. Lähetämme sitten sinulle palautuslipukkeen. Sinä, eli asiakas, olet vastuussa palautuksen lähettämisestä tulevista kuluista, ellei toisin mainita.

  • Paljonko palauttamisen kulut ovat?

    Tuotteen lähettäminen takaisin maksaa 5.90 euroa. Tämä summa vähennetään asiakkaalle palautettavasta tuotteen hinnasta. Palautuksen hinta koostuu tuotteen postituksesta, käsittelemisestä, ja pakkaukseen mahdollisesti tulleista vaurioista.

  • Sain vaurioituneen / viallisen tuotteen. Mitä teen?

    Kaikki vauriot tai viat on dokumentoitava. Ota tuotteesta kuva ja täytä valituslomake. Otamme asiasi käsittelyyn niin pian kuin mahdollista, yleensä 24 tunnin kuluessa.

  • Pakettini on vaurioitunut kuljetuksen aikana. Mitä teen?

    Jos paketti on kärsinyt vaurioita kuljetuksen aikana, sinun tulisi olla yhteydessä suoraan kuljetuksen hoitaneeseen yritykseen. Älä ota vastaan tai kuittaa lähetystä ennen kuin olet varma sen kunnosta.

    Jos et reklamoinut paketin kunnosta kun se tuotiin sinulle, ota yhteys kuljetusyhtiön asiakaspalveluun. Kuljetusyhtiö käy ilmi toimituskuitista. Kun olet tehnyt reklamaation kuljetusyhtiölle, ota yhteyttä meidän asiakaspalveluumme.

  • Voinko vaihtaa tuotteen toiseen?

    Emme valitettavasti tarjoa tätä vaihtoehtoa. Voit kuitenkin palauttaa tuotteen jota et halua, jonka jälkeen palautamme rahasi ja voit tilata toisen tuotteen.

Lahjakortit
  • Kuinka pitkään lahjakortit ovat voimassa?

    Kaikki lahjakortit ovat voimassa 12 kuukautta, alkaen sen tilauspäivästä.

  • Miten tarkistan lahjakortin saldon?

    Mene sivustolla kohtaan “lahjakortit” joka on sivuston valikossa tai alaosassa. Sinne voit kirjoittaa lahjakorttisi numeron, jolloin näet sen saldon.

Kysymyksiä tuotteista
  • Millaista paperia käytätte?

    Tulostamme julisteet korkeimman laatuluokan 200g mattapintaiselle paperille joka tulee ranskalaiselta Clairefontainelta. Paperilla on FSC-ympäristösertifikaatti, pohjoismainen Joutsenmerkki ja EU:n ympäristösertifikaatti.

  • Millaisia kehyksenne ovat laadultaan?

    Kehykset on tehty puusta, joka on ympäristöystävällinen, kierrätettävä, ja kestävän kehityksen hengen mukainen materiaali. Valikoimassamme on sekä korkealaatuisesta tammesta että männystä tehtyjä kehyksiä. Männystä tehdyt kehyksemme on lakattu kahteen kertaan ja maalattu, jolloin viimeistely on erityisen kaunis ja sileä. Kaikissa kuvakehyksissämme on kristallinkirkas, ekstra-paksu pleksilasi ja käännettävät klipsit joiden avulla kuvan asettaminen kehyksiin käy helposti. Kaikkia kehyksiä voidaan käyttää joko potretti- tai maisema-asennossa.

Kuinka voimme auttaa sinua?

Etkö löydä kysymystäsi? Ota meihin yhteyttä, niin me autamme sinua!

Ota yhteyttä